نمایه نویسندگان

ا

  • ابوهاشم آبادی، فرزانه تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
  • اجلی، مهدی تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
  • احقر بازرگان، نگین تاثیر توسعه داد و ستد‌های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
  • احمدی، محمدمهدی خرده ‌فرهنگ‌ها و سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
  • اسدزاده، عبداله تاثیر نقش‌های استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
  • اسماعیل پور، مجید چالش‌های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
  • افصحی زاده، سید محمد بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و تحریک‌پذیری مصرف‌کننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
  • الحسینی المدرسی، سیدمهدی نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]

ب

  • باقری، روح اله شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
  • باقری، سید محمد بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعه‌ای از شهرک‌های صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید‌ مجدد مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
  • باورصاد، بلقیس بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]

پ

ت

  • ترکستانی، محمد صالح بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و تحریک‌پذیری مصرف‌کننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
  • تیموری، هادی بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]

ج

  • جعفری، سید محمدباقر تأثیر به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]
  • جعفری، سلیمان بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
  • جعفرپور، یونس چالش‌های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
  • جلالی، سید مهدی طـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
  • جوکار، علی اکبر مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]

ح

  • حاجی پور، بهمن طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
  • حاجی غلام سریزدی، علی ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
  • حدادیان، علیرضا بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک‌های دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
  • حسینی، سید یعقوب چالش‌های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
  • حسینی، میرزاحسن مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
  • حسینی امیری، سید محمود کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
  • حسینی پور، سیدمحمدرضا مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 263-281]
  • حسن زاده، علیرضا ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
  • حسین زاده شهری، معصومه تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
  • حسنقلی پور، طهمورث الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین ‏های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
  • حقیقی، محمد تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]

خ

  • خدادادحسینی، سیدحمید قابلیت‌های پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
  • خراسانی اجبارکلایی، زهرا کارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
  • خواجه، منظر بررسی تاثیر قابلیت‌های شرکت و ارزش‌های مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
  • خوش چهـره، زینب طـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]

د

  • درزیان عزیزی، عبدالهادی تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
  • دلشاد، علی تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
  • دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]

ر

  • رجب زاده قطری، علی ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
  • رحیمی، فرج الله تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
  • رحیمی، فرج اله بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
  • رضائی، محمدرضا تاثیرپذیری بازرگانی داخلی از شاخص‌های نهادی اقتصاد بازرگانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 135-152]
  • رضائیان، علی شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]

ز

  • زندمهر، منا بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و تحریک‌پذیری مصرف‌کننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]

س

  • سالار باباخانی، ناهید بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک‌های دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
  • سبک رو، مهدی عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید‌ مجدد مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
  • سرداری کرمانی، سیمین بررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
  • سعیدا اردکانی، سعید نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
  • سماک نژآد، نگار الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین ‏های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل قابلیت‌های پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
  • شاهینی، صاحبه تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
  • شفیعیان، رزمینا تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
  • شکیبانیا، بابک ارزیابی کارکردهای برنامه‌های تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
  • شهبازی، حبیب ارزیابی کارکردهای برنامه‌های تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]

ص

  • صادقی، فرشته بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک‌های دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
  • صالح اردستانی، عباس بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید مقایسه عملکرد مدل‌های کلاسیک و هوش مصنوعی در پیش‌بینی وضعیت اعتباری مشتریان بانک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 51-69]

ط

ع

  • عباسی فر، اکرم ارزیابی کارکردهای برنامه‌های تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
  • علیقلی، منصوره تاثیرپذیری بازرگانی داخلی از شاخص‌های نهادی اقتصاد بازرگانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 135-152]

غ

  • غفاری آشتیانی، پیمان نقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
  • غلامی، محمدرضا عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید‌ مجدد مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]

ف

  • فاریابی، محمد نقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]

ق

  • قاسمیان صاحبی، ایمن تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
  • قاسم نیا عربی، نرجس مقایسه عملکرد مدل‌های کلاسیک و هوش مصنوعی در پیش‌بینی وضعیت اعتباری مشتریان بانک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 51-69]
  • قبادی، تحفه بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]

ک

  • کردنائیج، اسدالله قابلیت‌های پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 99-121]
  • کرمی، مسعود تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
  • کریمی علویجه، محمدرضا خرده ‌فرهنگ‌ها و سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
  • کلهر، رامینه خرده ‌فرهنگ‌ها و سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
  • کیماسی، مسعود الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین ‏های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]

گ

  • گودرزوند چگینی، مریم بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]

ل

  • لطیفی، صفیه بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعه‌ای از شهرک‌های صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]

م

  • محسنی ملردی، شکوفه بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعه‌ای از شهرک‌های صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
  • محمدی، سارا تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
  • محمدی، مهدی طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
  • محمدشفیعی، مجید تاثیر توسعه داد و ستد‌های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
  • محمدنامدار، مهسا نقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
  • مشایخی، علینقی ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
  • ملکی، محمدمهدی تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
  • مهاجرانی، نسیم سادات نقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
  • موسوی، سید نجم الدین بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]

ن

  • نداف، مهدی بررسی تاثیر قابلیت‌های شرکت و ارزش‌های مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
  • نصیری، سپیده الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین ‏های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
  • نظافتی، نوید شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]

و

  • وحدتی، حجت بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]

ی

  • یعقوبی جهرمی، زینب تأثیر به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]